Máte problém s objednávkou?
Kontaktujte nás e-mailom a my vám odpovieme do 24 pracovných hodín.
Napíšte nám: incidencias@tiendacarpfishing.es
Musíte nás jasne označiť:
- Číslo objednávky
- Výrobok, ktorého sa to týka
- Podrobnosti o tom, čo je s výrobkom v neporiadku
- V prípade potreby obrázky a video
Na vrátenie výrobku zakúpeného v našom obchode máte lehotu 14 dní od prevzatia výrobku.
Ak chce používateľ pristúpiť k vráteniu výrobku, musí najprv kontaktovať obchod Carpfishing Shop prostredníctvom e-mailu na adrese incidencias@tiendacarpfishing.es.
Máte chybný výrobok?
Ak výrobok príde chybný, postaráme sa o vyzdvihnutie objednávky a prevezmeme všetky vzniknuté náklady. Hneď ako budeme mať výrobok v našich zariadeniach, pošleme vám poukaz v hodnote výrobku, aby ste ho mohli použiť v Tienda Carpfishing bez expirácie.
Máte výrobok v dobrom stave, ktorý chcete vymeniť?
Ak ide o vrátenie výrobku bez toho, aby bol chybný alebo bez toho, aby išlo o chybu spoločnosti Tienda Carpfishing, náklady na dopravu znáša zákazník.
- Výrobok musí byť vrátený v bezchybnom stave s pôvodným obalom.
- Pri vrátení výrobku, keď balík obdržíme v našich priestoroch, vrátime peniaze za vrátený výrobok najneskôr do 14 dní od oznámenia zákazníka o odstúpení od zmluvy.
- Náklady na dopravu, ktoré vznikli v súvislosti s predajom výrobku, budú odpočítané z konečnej ceny vráteného výrobku.
Z Tienda Carpfishing chceme poskytovať skvelý zákaznícky servis, preto sme vám k dispozícii pre všetko, čo potrebujete.
Adresa pre zasielanie:
- Calle Isaac Peral nº 73
- Posadas (Córdoba) 14730